Optyk WarszawaOkulista Warszawa – Salon ul. Chmielna 4 - Salon ul. Kondratowicza 45
Reklamacje i zwroty

 

Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, możesz skontaktować się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności. Szczegółowe warunki gwarancji określa karta gwarancyjna.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego będącego Konsumentem przysługujących mu wobec Sprzedawcy na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego o rękojmi.

 

 

Reklamacje na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa

Informujemy, że zgodnie z art. 545 Kodeksu cywilnego Kupujący powinien sprawdzić doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach określonego rodzaju.
Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy zwrócenie się do kuriera o sporządzenie protokołu szkody, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48696015670 .

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady (jest niezgodny z umową), prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego w miarę możliwości pisemne oświadczenie, w którym opiszesz powody reklamacji produktu, swoje żądania. Przy składaniu reklamacji możesz skorzystać z formularza reklamacji dostępnego tutaj. Jeśli żądasz zwrotu środków pieniężnych i zgadzasz się na zwrot w formie przelewu na rachunek bankowy, podaj w opisie reklamacji albo w formularzu nr rachunku bankowego na który mamy dokonać zwrotu.

W ciągu 14 dni od otrzymania twoich żądań reklamacyjnych poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, niezwłocznie po podjęciu decyzji o uznaniu reklamacji spełnimy Twoje żądania (o ile żądania te będą się mieścić w granicach powszechnie obowiązującego prawa).    

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, niezwłocznie przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@4eyes.pl lub telefonicznie: +48696015670. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, jeśli jesteś konsumentem rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówionego produktu (objęcia produktu w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik), masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827). Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością zawodową lub gospodarczą.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

W ciągu 14 dni od otrzymania produktu (objęcia produktu w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik) wyślij do nas drogą mailową bądź pocztą tradycyjną albo kurierem oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Przy składaniu tego oświadczenia możesz skorzystać z ustawowego formularza odstąpienia. Jeśli wysyłasz oświadczenie pocztą tradycyjną albo kurierem możesz wysłać oświadczenie o odstąpieniu paczką razem z produktem z którego zrezygnowałeś. Sprzedawca nie ponosi kosztów odesłania zwracanego produktu.     

Jeśli nie odesłałeś zwracanego produktu razem z oświadczeniem o odstąpieniu w takim przypadku w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu odeślij do nas, na swój koszt, zwracany produkt.

Niezwłocznie po otrzymaniu Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu. Pamiętaj, iż zgodnie z obowiązującym prawem Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.     

Niezwłocznie po otrzymaniu produktu z powrotem lub dostarczeniu przez Ciebie dowodu jego odesłania, dokonamy, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia złożenia przez Ciebie oświadczenia o odstąpieniu, zwrotu należnych Tobie pieniędzy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użyłeś.   

 W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium